Sıkça Sorulan Sorular

Üniversite Bilgi İşlem Daire Başkanlığı için hazırlanmış bir "Sıkça Sorulan Sorular" sayfası genellikle öğrenci ve personelin en yaygın sorularına yanıtlar içerir. Bu sayfada genellikle bilgi işlem hizmetleri, e-posta ve internet kullanımı, öğrenci ve personel bilgi sistemleri, sık karşılaşılan teknik sorunlar ve çözümlerine ilişkin soruların cevapları yer alır. Ayrıca, kullanıcıların teknik destek almak için nasıl başvurabilecekleri, bilgi işlem politikaları ve kuralları gibi konularda da bilgilendirici içerikler bulunabilir. Bu sayede, öğrenciler ve personel, teknik sorunları çözmek ve bilgi işlem kaynaklarından daha etkin bir şekilde yararlanmak için Sıkça Sorulan Sorular sayfasına başvurabilirler.

Nasıl E-posta Hesabı Oluşturabilirim?
Başvuru formunu, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı sayfasından "Formlar" sekmesinden müracaat edebilirsiniz. Gerekli formu doldurulduktan sonra Bilgi İşlem Daire Başkanlığına başvurabilirsiniz.



Nasıl E-posta Hesabımı Kapatabilirim?
Öğrenci İşler Daire Başkanlığı sayfasında "İlişki Kesme Formu" doldurulduktan sonra Bilgi İşlem Daire Başkanlığı'na başvuru yapmak ve ilişkinizi sonlandırmak için müracaat edebilirsiniz.


Nasıl E-posta Şifremi Sıfırlayabilirim?
Öğrenci veya Personel şifresini sıfırlamak için Bilgi İşlem Daire Başkanlığı'na başvurulmalıdır.


Nasıl Android Cihazımı Ağa Bağlayabilirim? 
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı sayfasında bulunan "Android İşletim Sistemi Wifi Ayarları" dökümanında ağa bağlanmak için gerekli adımları takip edebilirsiniz.


Nasıl Apple Cihazımı Ağa Bağlayabilirim?
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı sayfasında bulunan "Destek" sekmesinde Apple Kablosuz Bağlantı Ayarları dökümanında ağa bağlanmak için gerekli adımları takip edebilirsiniz.


Nasıl Office 365 Lisanslı Hesap Alabilirim?
Üniversitemiz öğrenci ve personele ücretsiz MS Office 365 lisanslı hesap sunmaktadır. Office 365 hesabı talebi için öğrencilerin öğrenci numarası, kimlik bilgileri ve öğrenci mail adreslerinden talepte bulunmaları gerekmektedir. Personel için ise sadece kullanıcı bilgilerinin talep edilmesi yeterli olacaktır. Hesap taleplerinizi iletmek ve yeni Office 365 hesabı oluşturmak için lütfen ilgili bilgilerinizi doğru ve eksiksiz bir şekilde office@gidatarim.edu.tr belirtin. Talebiniz değerlendirilecek ve hesabınız en kısa sürede aktif hale getirilecektir. İhtiyaç duyabileceğiniz destek veya yardım için bilgi işlem birimimizle iletişime geçebilirsiniz.


Nasıl Öğrenci Kartımı Aktifleştirebilirim?
Öğrenci kartı giriş ve çıkış turnikeleri ve yemekhane hizmeti için kullanılmaktadır. Kartınızı Öğrenci İşleri Daire Başkanlığın'dan talep ediniz. Kartınız size ulaştığında aktifleştirilmesi için Bilgi İşlem Daire Başkanlığı'na müracaat ediniz.